نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آب شرب تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازه‌گیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]
  • آموزش‌وپرورش اولویت‌بندی پیشران‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی در آموزش‌وپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]

ب

  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعه‌ی موردی: بانک‌های منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]
  • بانکداری نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزه‌های سرپرستی بانک‌های شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]

ت

  • تاپسیس اولویت‌بندی راهبردهای کاهش هزینه با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه‌ی موردی: شهرداری همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-104]
  • تحلیل راهبردی تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازه‌گیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]

چ

  • چابکی سازمان نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزه‌های سرپرستی بانک‌های شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]

ذ

  • ذهنیت استراتژیک ارائه‌ی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعه‌ی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]

ر

  • روش مایرکا اولویت‌بندی پیشران‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی در آموزش‌وپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]

ش

  • شهرداری اولویت‌بندی راهبردهای کاهش هزینه با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه‌ی موردی: شهرداری همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-104]
  • شهود استراتژیک ارائه‌ی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعه‌ی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]

ق

  • قصد خرید بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعه‌ی موردی: بانک‌های منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]

ک

  • کارکرد رسانه‌های اجتماعی بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعه‌ی موردی: بانک‌های منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]
  • کاهش هزینه اولویت‌بندی راهبردهای کاهش هزینه با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه‌ی موردی: شهرداری همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-104]

و

  • وفاداری به برند بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعه‌ی موردی: بانک‌های منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]

ه

  • هوش استراتژیک نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزه‌های سرپرستی بانک‌های شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
  • هوش مصنوعی اولویت‌بندی پیشران‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی در آموزش‌وپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • هوشمند‌سازی تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازه‌گیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]
  • هوشمندی استراتژیک ارائه‌ی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعه‌ی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]