نمایه نویسندگان

آ

  • آذرشاهی، صدف اولویت‌بندی پیشران‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی در آموزش‌وپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • آذرشاهی، محمدجواد ارائه‌ی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعه‌ی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]
  • آذرشاهی، محمدجواد تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازه‌گیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]
  • آذرشاهی، محمدجواد نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزه‌های سرپرستی بانک‌های شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]

ب

  • باقری، سیدمحمد ارائه‌ی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعه‌ی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]

پ

  • پیرایش، رضا بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعه‌ی موردی: بانک‌های منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]

ح

  • حسینی‌بیدار، سیدهادی تحلیل راهبردی هوشمندسازی اندازه‌گیری مصارف آب شرب با تکیه بر کاربست سوات و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 31-51]

ر

  • رستگارنیا، حامد بررسی تاثیر استقرار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری به برند (مطالعه‌ی موردی: بانک‌های منتخب شهر زنجان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 53-70]

ع

  • علی‌احمدی، علی‌رضا ارائه‌ی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعه‌ی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]

ق

  • قمری، سمیرا نقش هوشمندی استراتژیک در چابکی سازمان (مطالعه موردی: حوزه‌های سرپرستی بانک‌های شهرستان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]

م

  • محمدی‌پاکروان، پروین اولویت‌بندی پیشران‌های به‌کارگیری هوش مصنوعی در آموزش‌وپرورش با استفاده از روش مایرکا (مطالعه‌ی موردی: استان همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • محمودآبادی، طیبه اولویت‌بندی راهبردهای کاهش هزینه با استفاده از روش تاپسیس (مطالعه‌ی موردی: شهرداری همدان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-104]
  • محمودی‌میمند، محمد ارائه‌ی مدلی از تأثیر هوشمندی استراتژیک بر شهود استراتژیک با نقش میانجی ذهنیت استراتژیک (مطالعه‌ی موردی: واحدهای فعال صنعت مبل شهرستان ملایر) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 11-30]